ღهذیانღ

گــــــــــــاهی دلم می خواهد ژکــــــــــــوند شوم

 

دســــــت در قفــــــــا

 

و پــــــــاهایم را از قــــــاب زندگـــــــــی بیـــــــرون بیـــــــاورم

 

و فـــــــارغ از شکنجــــــــــه ی روزگار و درد دردمنــــــــدان

 

به جهــــــــان و هــــــــرچه در آن است، لبخنـــــــــد بزنم

 


اما این را خــــــــوب می دانم ؛

 

مـــــــن و مــــــــونا لیــــــــــزا ،

 

تنها در یک زمینــــــه درد مشتـــــرک داریم :

 

در تلخـــــــــــــــی لبخنـــــــــــد هایمان

 

تصاویر زیباسازی - جدا کننده پست
 

هزار بار ديگر هم 

که از شانه‌ای به شانه‌ی ديگر غلت بزنی

اين شب صبح نمی‌شود

وقتی دلت گرفته باشد...

 

تصاویر زیباسازی - جدا کننده پست
 

دستانم را که مي گیري
مــن دیگر از آن خود نیستم!
حرارتم به اوج ميرسد!
و نمیدانـم که این از شـرم است
یا..
تصور روزهایي که باید نبودنت را لمس کنم

 

تصاویر زیباسازی - جدا کننده پست

 

دلم حضور مردانه مي خواهد!

نه اينکه مرد باشد

نـه !!!

مـــــردانه باشد...

حـــــرفش...

قــــولـش...

فکـــــرش...

نگــاهش...

و قلبــش!

آنقدر مـردانه که بتوان تا بينهايتِ دنيـــــا به او اعتماد کرد...

تکــــــيه کرد

 

تصاویر زیباسازی - جدا کننده پست

 

درد من حصار برکه نیست،

درد من زیستن با ماهیانی است که فکر دریا به ذهنشان خطور نکرده!

 

تصاویر زیباسازی - جدا کننده پست

 

حوا که بغض کند

حتی خدا هم اگر اجازه برداشتن سیب را بدهد

چیزی بجز اغوش آدم

آرامش نمیکند....!

 

تصاویر زیباسازی - جدا کننده پست

 

من زنم!

و به همان اندازه از هوا سهم می برم

که ریه های تو...

 

دردآور است که من آزاد نباشم تا تو به گناه نیفتی!

قوس های بدنم بیشتر از افکارم به چشمت می آید...

تأسف بار است که باید لباس هایم را به میزان ایمان تو تنظیم کنم...

 

 

 


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







سه شنبه 23 خرداد 1391برچسب:, |